wrapper

Ziņas

Klientu atsauksmes

ekocentrsUzņēmums Latvijas Tīkli lepojas strādāt ar visiem partneriem, uzņēmumiem un privātajiem klientiem. Jau desmit gadu laikā mēs esam sasnieguši lielus panākumus, taču bez jums, dārgie klienti, mūsu kompānija nespēs veiksmīgi īstenot jebkuru projektu. Mēs sirsnīgi pateicamies par Jūsu uzticību un sadarbību.Uzņēmums Latvijas Tīkli jums novēl veiksmi un attīstību biznesā!

Kompānija „Sanekss”

Kompānijai „Sanekss” mēs sniedzam visu filiāļu IT apkalpošanu. Filiāles atrodas gan Rīgā, gan ārpus Rīgas. Valdes priekšsēdētāja Iveta Dabola mūsu darbinieku darbā vērtē uzlikto uzdevumu risināšanas ātrumu un novērtē atsaucību uz 8 ballēm. Kā arī Iveta precizēja, ka mūsu speciālistu kompetence atbilst viņu kompānijas prasībām.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

Kompānija „Eksim Trans”

Kompānijai „Eksim Trans” mēs izstrādājām programmas produktu ražošanas betona mašīnas savstarpējai iedarbībai. Pēc darba beigām mēs nolēmām pārliecināties padarītā darba kvalitātē. Kvalitātes speciālists Oļegs Beļins uz 100% ir apmierināts ar padarīto darbu, mūsu kompānijas darbinieku kompetenci vērtē uz 9 ballēm, un tas priekš mums ir ļoti svarīgi. Kā arī Oļegs atzīmēja, ka grūtību rašanās gadījumā saistībā ar uzdoto darbu, viņš labprāt vērsīsies pie mūsu speciālistiem.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

Kompānija “Laimīgie Cilvēki”

Kompānijai “Laimīgie Cilvēki” tika uzstādīta apsardzes signalizācija. Projekta vadītāja Asja Ermolaeva atzīmēja, ka kompānija „Laimīgie cilvēki” ir apmierināta ar piedāvāto pakalpojumu un novērtēja tehniskās nodaļas operativitāti.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

Kompānija „IBS Maximus Capital Markets”

Kompānijai „IBS Maximus Capital Markets” tika veikta telekomunikāciju tīkla celtniecība. Mēs ierīkojām interviju ar attīstības un tehniskās apgādes nodaļas vadītāju. Ivans Maksimovs ir ļoti apmierināts ar mūsu piedāvāto pakalpojumu, kā arī viņš atzīmēja, ka vērtē mūsu darbinieku reakcijas ātrumu un izpildīto darbu kvalitāti. Ivans Maksimovs novērtēja mūsu darbinieku kompetenci pēc 10-baļļu sistēmas uz 8-9 ballēm, un tas priekš mums ir ļoti svarīgi.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

Kompānija “MAP”

Kompānija “MAP” pabeidza telekomunikāciju tīkla būvēšanu. Mēs intervējām LAN administratoru Alekseju Popoviču un informācijas sistēmu menedžeri Baltijas un NVS valstīs Aleksandru Dargelisu. Šai vadībai galvenais faktors, izvēloties kompāniju, ir izpildīšanas termiņi un kvalitāte, kā arī atklātu apgrūtinājumu atrisinājuma operativitāte.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs

Kompānija ”Inženierkomunikācijas”

Kompānijai ”Inženierkomunikācijas” mēs izstrādājām mājas lapu un nodrošinājām Interneta pieslēguma pakalpojumus. Mēs parunājāmies ar Mihailu Vaimanu, kurš pozitīvi atsaucās par sadarbību ar mūsu kompāniju. Savā intervijā Mihails atzīmēja netraucētu tīkla darbu, kā arī ”Latvijas Tīkli” darbinieku kompetentumu.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

Firma ”Langa”

Ar inženierražošanas firmu ”Langa” mūsu kompānija sadarbojas kopš 2002. gada. Šajā laikā mēs pabeidzam virkni darbu: uzbūvējām vājstrāvu datortīklu, ielikām tālruņu tīklu, uzstādījām un apkalpojam serverus, kā arī izstrādājām mājas lapu. Dotajā brīdī ”Latvijas Tīkli” veic pilnu IT apkalpošanu un nodrošina Interneta pieslēguma un IP telefonijas pakalpojumus. Lai noskaidrotu, vai firma ”Langa” ir apmierināta ar mūsu sniegtiem pakalpojumiem, mēs intervējām pārdošanas nodaļas vadītāju Nikolaju Jaluninu. Nikolajs ir apmierināts ar mūsu apkalpošanas kvalitāti un uzskata, ka šodien nav nepieciešami citi pakalpojumi. Viņš augsti vērtē savlaicīgu uzdotu uzdevumu risināšanu un atbildīgu IT struktūras darbspējas kontrolēšanu. Tomēr, viņš izteica vēlēšanos, lai darbs starp mūsu kompānijām būtu vairāk strukturizēta. Tas ļaus izvest mūsu attiecības jaunajā, augstākā līmenī. ”Gribas redzēt vairāk iniciatīvas no darbiniekiem un attiecīgi – saņemt vairāk piedāvājumu par efektīvām izmaiņām/inovācijas risinājumu integrāciju,” – atzīmēja Nikolajs.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

Kompānija “Tipro Baltic”

Mēs noslēdzām apkalpošanas līgumu ar “Tipro Baltic” 2007. gadā. Pēc zināma laika mēs intervējām Žannu Samsonovu. Žanna Samsonova ir apmierināta ar mūsu kompānijas apkalpošanu un augsti vērtē radušos problēmu novēršanas ātrumu, netraucēta darba nodrošināšanu un individuālu pieeju. „Dotajā brīdi mēs nevēlētos neko mainīt darbā ar kompāniju SIA “Latvijas Tīkli”, - apgalvo Žanna Samsonova, - „mums ir tikai viens lūgums – optimizēt pieeju printeriem no ofisa ēkas datoriem. Dažiem ir pieeja tikai vienam printerim, un tā atteices gadījumā nav iespējams izdrukāt dokumentus.” Žanna Samsonova cer arī turpmāk veiksmīgi sadarboties un uz mūsu profesionālu palīdzību.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs

Kompānija “Optimal Solution”

Ar kompāniju “Optimal Solution” strādājam kopš 2004. gada. Kompānija izmantoja mājas lapas izstrādāšanas un Interneta pieslēguma pakalpojumus. Mēs intervējām Dmitriju Kiselovu. Kompānija “Optimal Solution” darbā ar mums vērtē pieslēguma stabilitāti un mūsu darbinieku atsaucību grūtību rašanas gadījumā.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

„Latvijas Komercbanku asociācijas Konsultāciju un mācību centrs”

Ar „Latvijas Komercbanku asociācijas Konsultāciju un mācību centru” mēs strādājam kopš 2006. gada. Šī kompānija izmanto tādus mūsu pakalpojumus, kā mājas lapas izstrādāšana, hostings, web-orientēto informācijas sistēmu atbalsts un apkalpošana. Intervija tika noturēta ar Feliksu, kurš atzīmēja šīs sadarbības pozitīvas puses, proti, kompānijas darbinieku labvēlīgu attieksmi pret klientiem, ātru tehnisko un konsultatīvo atbalstu neparedzēto situāciju gadījumā, kompānijas spēju piedāvāt jaunus, modernus tehniskos risinājumus

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

AS “Latvenergo”

AS “Latvenergo” tika uzbūvēts datu pārraides tīkls klientu apkalpošanas centrā Ķengaragā. Mēs noturējām interviju ar projekta vadītāju Jāni Zemīti par piedāvāta pakalpojuma kvalitāti. Jānis atzīmēja, ka darbā ar SIA “Latvijas Tīkli” viņš novērtēja operativitāti un pieeju uzlikta uzdevuma risināšanai, pašu sadarbību. Mūsu darbinieku atsaucība grūtību rašanas gadījumā, kā arī to operativitāte, tika novērtētas kā ļoti augsts līmenis. Turpmāk AS “Latvenergo” arī plāno sadarboties ar mums.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

Kompānija “DAO REAL”

Kompānija “DAO REAL” izmanto tādu pakalpojumu kā hostings. Pakalpojuma kvalitātes ticamībai mēs intervējām Iļju. Kompānija “DAO REAL” ir apmierināta ar sniegta pakalpojuma kvalitāti un vērtē darbā ar mums kvalitātes un cenas attiecību. Iļja arī atzīmēja mūsu darbinieku operativitāti uz „7” un augsti novērtēja kompetentumu. Kompānijas “DAO REAL” vēlējums – mūsu darbinieku reaģēšanas ātrums, bet pakalpojumu klāstā visa ir diezgan.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.

Kompānija “Visiting”

Kompānijai “Visiting” tika uzbūvēts telekomunikāciju tīkls, uzstādīta apsardzes sistēma un nodrošināts Interneta pieslēgums. Mūsu kompānijas pozitīva imidža apliecinājumam tika noturēta intervija ar Andreju – kompānijas valdes locekli. Kompānija “Visiting” ir apmierināta ar sadarbību ar SIA “Latvijas Tīkli» un darbā ar mums vērtē pastāvīgu Interneta pieslēgumu. Andrejs atzīmēja arī mūsu darbinieku operativitāti grūtību novēršanā.

Ar cieņu, IT apkalpošanas nodaļas vadītājs
Aleksandrs Jemeļjanovs.